1. Basisprincipes over de algemene voorwaarden

1.1 Je leest een juridisch document welke de overeenkomst vormt tussen jou, de klant (waaraan wij refereren als “je”, “jou”, “jouw” of de “klant” in dit document), en ons. Je gaat akkoord met de onderstaande voorwaarden, die gezamenlijk de “overeenkomst” worden genoemd.

1.2 De Beste Deal van Nederland is een format van CQ Media BV. Wij zijn de beheerder van deze website.

Onze gegevens zijn:

BRMC B.V (KVK 66686687)
Haringvliet 82
3011 TG Rotterdam
Nederland
BTW/TAX: 8566.61.041.B.01088-1701700
088-1701700
info@cqmedia.nl

Bereikbaarheid:
Elke werkdag van 09:00 uur t/m 17:00 uur

1.3 Wij bieden een platform waarop wij deals plaatsen. Als aanbieder van het platform helpen we transacties voor items op ons platform te faciliteren. Wij treden nooit op als koper en zijn gewoonlijk niet de verkoper; wij bieden een ontmoetingsplaats waar jij deals van de verkopers kunt claimen. Dit betekent dat je ter aanvulling op deze overeenkomst, andere contractuele relaties hebt met verschillende rechtspersonen wanneer je interacties hebt op de website.

  1. Gebruiksvoorwaarden

2.1 Als je 18  jaar of ouder bent, kun je een deal claimen op onze website. Vermeld daarbij je correcte naam, adres en andere gevraagde gegevens.

2.2  We vertrouwen er op dat de gegeven die je verstrekt bij het claimen van de deal juist zijn. Als die volgens jou onjuist zijn, dan vragen we je dat te bewijzen.

2.3 Jij bent en blijft zelf verantwoordelijk van het claimen van de deal.

  1. Transparantie en privacygebruik

3.1 Ons proces is eerlijk en staat onder toezicht van een notaris. Het proces is zo transparant mogelijk.

3.2  Misbruik of fraude wordt door ons actief opgespoord. Zodra wij misbruik vermoeden of constateren, ondernemen we daarop actie. Zodat jij altijd veilig mee kan blijven doen aan onze deals. Vermoed je misbruik door een ander, dan kun je ons dat laten weten via de klantenservice.

3.3 We verkopen je persoonsgegevens niet. Je persoonsgegevens blijven bij ons en delen we niet met willekeurige derden zonder jouw toestemming.

3.4 We gebruiken je emailadres om je te laten weten dat de deal bevestigd is. Ook houden we via die weg contact met je en houden we je op de hoogte van de beste deals.

3.5 Voor de beveiliging van je persoonsgegevens hebben we technische en organisatorische maatregelen genomen.

  1. Deals

4.1 Claim je een deal dan is de aanbieder de feitelijke leverancier van het product, arrangement of dienst. De aanbieder is altijd degene die het door jou deal zal verzorgen en leveren.

4.2 Wij selecteren onze aanbieders zorgvuldig, maar de aanbieder zorgt voor de uitvoering. Wij zijn voor de correcte nakoming door de aanbieder niet aansprakelijk. We doen er wel alles aan om er voor te zorgen dat de aanbieder zijn verplichtingen naar jou netjes nakomt. Eventuele klachten over een aanbieder horen we dan ook graag. We proberen deze klachten zo goed mogelijk op te lossen en we kunnen daarin opnieuw bemiddelen tussen jou en de aanbieder. Je kunt op ons rekenen, maar je kunt ons daar niet toe verplichten. We zijn niet verplicht om een vergoeding of restitutie aan je te betalen, alleen de aanbieder is daartoe gehouden.

4.3 Ons aanbod op de website bevat een zo nauwkeurig mogelijke omschrijving van de aangeboden producten, arrangementen of diensten. Eventuele vergissingen of fouten in omschrijving van het aanbod en/of in de getoonde afbeeldingen, zijn niet bindend en leiden niet tot aansprakelijkheid voor CQ Media en/of de aanbieder.

4.4 De geldigheidsduur staat op de website vermeld. Binnen deze termijn dien je van je arrangement genoten te hebben, tenzij anders vermeld.

  1. Deal geclaimt

5.1 Als je de deal hebt geclaimt, ontvang je een voucher met de bijhorende deal op je e-mail. Op de voucher staat hoe je het arrangement of de dienst kan reserveren als dat nodig is.

5.2 De voucher lever je in bij het bedrijf dat de deal aanbiedt, zonder voucher is de deal niet geldig.

5.3 De betaling volgt meteen als je de voucher hebt ingeleverd bij het bedrijf dat de deal aanbiedt.

  1. Klachten

6.1 Wij doen ons best het claimen van deals zo leuk mogelijk te maken. Heb je toch een klacht over onze diensten, neem dan snel contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag.

6.2 Wij vinden de kwaliteit van de inhoud van onze arrangementen en producten erg belangrijk. Heb je toch een klacht over de inhoud van een arrangement of een product? Wij adviseren je eerst contact op te nemen met de aanbieder, deze zal proberen om met jou tot een oplossing te komen. Kom je met de aanbieder niet tot een oplossing? Als tussenpersoon helpen wij je graag verder.

6.3 Wij zullen je klacht binnen 14 dagen proberen op te lossen. Is je klacht te ingewikkeld? Wanneer het ons niet lukt binnen deze termijn, zullen we je daarvan op de hoogte stellen.