Hoe claim ik een deal?
Onder het kopje ‘ alle deals’ vind je alle deals. Klik dan op de deal die je wilt claimen. Recht boven aan de pagina staat een grote knop met ‘ claim deal’. Als je daar op drukt, kan je je gegevens invullen. Als dat gedaan is, is de deal geclaimt.

Moet ik meteen betalen als ik de deal geclaimt heb?
Nee, als je deal geclaimt hebt ontvang je een voucher. Je hoeft pas betalen als je de voucher inlevert op het moment dat je gebruik gaat maken van het arrangement.

Wanneer ontvang ik de voucher van mijn claim?
Als je de deal geclaimt hebt, ontvang je binnen enkele minuten de voucher op je e-mail.

Zit ik aan bepaalde kosten vast als ik een deal claim?
Nee, als je de deal hebt geclaimt maar door een bepaalde reden niet gebruik kan maken van de deal zit je niet aan bepaalde kosten vast.

Ik heb een deal geclaimt, maar ik heb de voucher niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je niet meteen een voucher hebt ontvangen, kan het zijn dat de deal iets langer bezig is om te verwerken. Je kunt het beste nog even wachten. Als je de voucher na een tijdje nog steeds niet ontvangen hebt, kan je contact met ons opnemen.

Is de voucher nog geldig als de deal is verlopen?
Nee, als de deal is verlopen is de voucher niet meer geldig. Je kan de voucher dan niet meer inleveren.

Ik ben ondernemer, waar kan ik mij aanmelden?
Onderaan de website staat een kopje met ‘deelnemen aan Beste Deal’. Daar kan je je aanmelden voor De Beste Deal van Nederland. Er wordt dan contact met je opgenomen.